Transporturi si Retururi

Livrarea se realizeaza prin Curierat Rapid. Se poate opta si pentru livrare prin Posta Romana, caz in care este nevoie sa se scrie un comentariu in acest sens inainte de definitivarea comenzii. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.

 

Percepem taxe de livrare dupa cum urmeaza:

 

Curierat (Fan Curier): 19.90 RON

Atentie! Garantam costul de 19.90 RON doar pentru localitatile in care exista sediu Fan Courier si pentru care curierul nu percepe taxe suplimentare pentru km exteriori. In astfel de cazuri va sugeram fie sa ne contactati si sa optati pentru livrare prin Posta Romana, fie sa mergeti si sa ridicati personal coletul din sediul Fan Courier.

 

Comenzile mai mari de 150 RON beneficiaza de transport GRATUIT prin curier.

 

Verifica AICI unde este cel mai apropiat sediu Fan Courier.

 

_________________________

 

In cazul in care doriti sa optati pentru Posta Romana costul este de 9.90 RON

 

Pentru Posta Romana nu avem si transport gratuit. Va incurajam sa optati pentru varianta de transport prin curier si doar daca aceasta varianta implica costuri suplimentare pentru kilometrii exteriori sa optati pentru Posta Romana.

 

_________________________

 

Returul pentru produsele achizitionate este GRATUIT. Gratuitatea este valabila pentru coletele trimise prin Posta Romana. Produsele trebuie trimise de preferat in ambalajul original, in cazul in care acest lucru nu mai este posibil trebuiesc ambalate astfel incat sa se asigure integritatea acestora pe parcursul transportului (plicuri antisoc, folie cu bule, impachetare in mai multe straturi de hartie, cutie de carton). Atentie! nu trimiteti produsele inapoi cu plata ramburs, aceste colete nu se accepta si se vor intoarce inapoi la dvs. Integritatea produselor trebuie verificata inainte de returul banilor. Banii (valoarea produselor + 9.9 ron decontare transport prin Posta Romana), se pot trimite inapoi fie prin mandat postal fie prin trasfer bancar (depinde cum optati), in maxim 15 zile de la primirea produselor returnate. Acest termen curge din momentul in care coletul cu produsele returnate ajunge in posesia noastra. Nu raspundem pentru eventualele intarzieri datorate Postei Romane. Puteti de asemenea opta pentru pastrarea acestor bani intr-un portofel virtual si sa ii folositi la achizitii ulterioare.

 

_________________________

 

Perioada in care ajunge un colet la destinatie variaza in functie de organizarea interna a furnizorului de transport.

 

Comenzile expediate vor ajunge la destinatie (in mod normal), in 2-4 zile lucratoare pentru coletele expediat prin Posta Romana, si in 1-2 zile lucratoare, pentru coletele trimise prin Curierat. Timpul mentionat curge din momentul primirii de catre dumneavoastra a confirmarii expedierii, pe e-mail. 

 

Magazinul nu are nici o responsabilitate pentru respectarea acestor termene.

 

Pentru expedierea prin Posta Romana, va rugam ca dupa ce primiti mail-ul de confirmare a expedierii, dupa aproximativ 2-4 zile sa va deplasati la Posta pentru a ridica coletul, chiar daca nu ati primit avizul postal ca v-a sosit coletul. In cazul in care nu ridicati coletul timp de 7 zile din momentul sosirii la Oficiul Postal, acesta va fi returnat la firma noastra, pe cheltuiala noastra, iar la urmatoarea comanda veti fi nevoiti sa achitati aceste taxe anticipat.

 

_______________________________________________________

 

Nu ne asumam raspunderea pentru completarea gresita a datelor de identificare ale clientului. Eventualele erori pot fi corectate printr-un e-mail prin care se specifica datele corecte.

 

Asiguram respectarea confidentialitatii datelor furnizate de client in vederea facturii. Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta. Comanda poate fi anulata in cel mult 12 ore de la lansarea ei, printr-o notificare trimisa pe e-mail. Limba de incheiere a contractului nu poate fi alta decat limba romana. Momentan expediem comenzi doar pe teritoriul Romaniei iar moneda in care acceptam plata este Ron.

 

_______________________________________________________

 

Conform Ordonantei nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta:

 

"Art. 4. - Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

 

Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator.

 

Art. 8. - In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.”

 

Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii:

- Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in perfecta stare de functionare. 

- Toate produsele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

-toate cheltuielile legate de returul produselor se suporta de catre client.
- dupa primirea produselor acestea se verifica daca sunt intacte, iar in cazul in care nu prezinta deteriorari se emite factura de storno aferenta ir sumele se transmit prin mandat postal.

 

Adresa pentru retur este loc. Avrig, str.M.Viteazu, nr.41, jud.Sibiu, cod.555200.

 

Eventualele reclamatii se pot face la nr de tel 0762647106 (Badila Elena) sau puteti folosi formularul de contact al magazinului online

 

_______________________________________________________

 

In caz de litigiu intre Cumparator si Vanzator, aceasta va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor revine instantelor de judecata romane din circumscriptia teritoriala a furnizorului.

 

Fiind de acord cu toate aceste conditii, clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.

 

_______________________________________________________

 

Va multumim pentru interes!